İstasyonda başlatılan tadilat ve yenileme çalışmalarının yaklaşık 1 ay sürmesinin planlandığı öğrenildi. Çalışmaların tamamlanmasının ardından akaryakıt istasyonunun aynı marka ve aynı adreste yeniden hizmet vermeye devam edeceği belirtildi.
Yetkililer, yenileme sürecinin tamamlanmasıyla birlikte istasyonun daha modern ve yenilenmiş haliyle vatandaşların hizmetinde olacağını ifade etti.





