Çerkezköy Belediyesi çalışanları ile bayramlaşma programına katılan Belediye Başkanı Vahap Akay, tüm çalışma arkadaşlarının yarın başlayacak olan Ramazan Bayramını en içten dilekleri ile kutladığını belirterek, "Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimle kutluyor, aileleriniz ve sevdikleriniz ile birlikte nice bayramlara sağlık, mutluluk ve esenlik içerisinde ulaşmanızı temenni ediyorum. Hepinize iyi bayramlar" dedi.

Tren gitti, ray kaldı
Tren gitti, ray kaldı
İçeriği Görüntüle

YOĞUN KATILIM OLDU

Çerkezköy Belediyesi Hizmet Binası’nda düzenlenen bayramlaşma programına Belediye Başkan Vahap Akay’ın yanı sıra Belediye Başkan Yardımcıları Cengiz Memiş, Gökay Keleşoğlu, Yunus Erçin, Levent Yıldırım, Mustafa Gümüş ve Esengül Güven ile birim müdürleri ve belediye çalışanları da katıldı.