Hızlı tren projesi kapsamında tren seferleri yeni yapılan viyadük üzerinden sağlanmaya başlanırken, her gün binlerce aracın kullandığı BSH hemzemin geçidinde tren geçişlerinin sona ermesiyle trafik önemli ölçüde rahatladı.
Eski hatta ait rayların büyük bölümü görevliler tarafından sökülürken, hemzemin geçit üzerindeki raylar ise yolun ortasında bırakıldı. Zaten asfaltı bozuk olan güzergahta rayların da kalması, sürücüler için ulaşımı daha da güç hale getirdi.
Bölgeden geçen sürücüler, artık kullanılmayan rayların bir an önce kaldırılmasını ve yolun tamamen yenilenmesini istiyor. Vatandaşlar, hem sürüş güvenliği hem de trafik akışının sağlıklı şekilde devam edebilmesi için yetkililerin soruna kalıcı çözüm üretmesini bekliyor.