Açılış ve yoklama ile başlayan Çerkezköy Belediyesi’nin Aralık ayı Meclis toplantısında ilk olarak İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü’nün 12.11.2025 gün ve 133147 sayılı Personel Performans Ölçütleri Belirleme ve Değerlendirme Yönetmelik Taslağı konulu yazısının görüşülerek incelenmek üzere Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edildi.
YÖNETMELİKLER KOMİSYONA HAVALE EDİLDİ
Ardından gündemin ikinci maddesinde yer alan Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü’nün 25.11.2025 gün ve 134521 sayılı Yönetmelik isim değişikliği hakkındaki yazısı, gündemin üçüncü maddesinde yer alan Afet İşleri Müdürlüğü’nün 25.11.2025 gün ve 134632 sayılı Yönetmelik isim değişikliği hakkındaki yazısı, gündemin dördüncü maddesinde yer alan Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’nün 25.11.2025 gün ve 134523 sayılı Sosyal Hizmetler Müdürlüğü Görev Çalışma Usul ve Esasları Yönetmeliği konulu yazısı ve gündemin beşinci maddesinde yer alan Basın ve Yayın Müdürlüğünün 26.11.2025 gün ve 134713 sayılı Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliği’nin yeniden tanzim edilmesi konulu yazıları görüşülerek incelenmek üzere Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edildi,
İKİNCİ OTURUM 4 ARALIK PERŞEMBE GÜNÜ YAPILACAK
Belediye Meclis gündemine sonradan ilave edilen İşletme Müdürlüğü’nün norm kadro uygulaması hakkındaki yazısı da Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edilirken, 2 adet Belediye hissesinin satın alınma talebi de incelenmek üzere İmar ve Bayındırlık Komisyonu’na havale edildi. Gündem maddelerinin tamamlanmasının ardından Meclis Başkan Vekili Bulut Becerik, Komisyonlara gönderilen konuları karara bağlamak üzere Belediye Meclisi’nin Aralık ayı Meclis toplantısının ikinci oturumunun 4 Aralık Perşembe günü saat 15.00’da yapılacağını belirterek, oturumu kapattı.





